Met een kleine maar gezellige lichting reisden we af naar Delft voor de prachtige Paal Bokaal! Precies genoeg mensen om dit kostuum eer aan te doen😉. Er werd gezellig gegeten, gedronken, gefeest en op zondag zelfs nog een beetje gebald.
En nu wordt het echt tijd om vooruit te kijken naar het mooiste toernooi van allemaal: ons enige echte eigen VET!🔥

